Hold Your Head When the Beat Drop!



Hellooo everybody!

Dagen efter midsommar och jag har nu varit ute två dagar i rad och jag känner verkligen att kroppen är lite seg efter kvällarna. Första kvällen var en spontan utekväll med mina co-workers. först på surfers och sedan till munkkällaren. väldigt trevligt :)

Midsommarafton 2010 spenderades på följande sätt:
Jag började dagen med att ramla  ur sängen klockan halv åtta på midsommardagen (bra tips om man vill få en rejäl start på dagen, told ya att det skulle bli tips på bloggen) och gick till jobbet eftersom jag kvällen innan lämnade cykeln på östercentrum. bra peter, bra.
Jag jobbade 8-14, vilket var riktigt skönt och det var lungt på linjen hela dagen. Jag och Jonatan hade till och med lite tid över att vara konstnärliga och utveckla vår estetiska sida på whiteboarden.


Efter jobbet flög jag i alla fall vidare med cykeln hem och där johan hade städat hela lägenheten och gjort ett berg av skräp&flaskor som vi krossade, slängde och kastade på diverse platser. Källsorterande och miljövänligt, helt klart. Till slut fick vi äntligen ta en kall bärs i solen och kvällen kunde börja!
Brasilien - Spanien, riktigt bra match på papperet och förhoppningar i taket! ungefär såhär såg jag matchen (se bild):
Trist match rent ut sagt tycker jag.                                                                    

Vidare så gick vi hem till Oliver och grillade, snapsade, och sjöng diverse visor
så det stod härliga till, några badade också i poolen men jag bangade, haha! kvällen avslutades med att gruppen gick ut på krogen medan jag vinglade hem mätt och belåten och tänkte jobb (typ).

Nu slutar jag snart på jobbet och har planer på att antingen fira 20-åring med grillning, eller gå ner på ett hip hop-event nere på hangaren med rasmus och johen! 


Och innan jag går, en uppdate på Santa Barbara-äventyret:

All creds till intiativet med facebook-gruppen 'swedes at SBCC'. grymt att snacka med blivande studenter som sitter i samma båt som jag :)
 

And a last thing:

Snart drar vi till Borlänge! Peace&love 2010, stöört bra musik och gott sällskap.
Här är några av artisterna jag har planer på att se (se och njut folks):

• Jay-Z • Patti Smith • Lily Allen • Europe • Billy Talent • Europe Imperial State Electric • John Fogerty  Julian Casablancas • Kent • Kim Wilde 
• Mando Diao • Mika • Tech N9ne  The Ark • The Hives • The Kooks Vampire Weekend • AdeptAdiam/Nimo/Näääk/RusiakAle • Brother Ali De Lyckliga Kompisarna Familjen • Helt Off • Hoffmaestro & Chraa • Johnossi Lasse Lindh • Markus Krunegård • Melissa Horn • Miike Snow • Petter Shout Out Louds • [ingenting] • Andreas Grega • Basutbudet • Chords Daniel Lemmas • Fibes! Oh Fibes!


Antal dagar kvar till Peace&Love 2010: 6
Antal dagar kvar till Kalifornien: 41


Hoppas alla har haft en trevlig midsommar!


Kommentarer
Postat av: Bokarn

Var det inte Brasilien - Portugal? :-)

2010-06-29 @ 17:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0